Det lossna idag och va glad jag är.

Träningen börjar med som vanligt med 11manna drillen. Det var riktigt länge sen vi inte började en träning med detta, skulle bli jätte chockad om vi inte skulle göra det. Men det är ganska kul och speciellt när vi får bra tempo i övningen. 
Innan träningen börjar så kommer Mange fram och slänger ut en av sina "roliga" kommentarer. Sen säger han idag ska jag jävlas med dig hela träningen. Ja och de kan jag säga att jag fick höra massa knäppa kommentarer från honom, det var ju inte elaka kommentarer mest knäppa och konstiga. Hade han inte sagt något innan träningen hade jag verkligen undrat vad det var med honom.

Vi fick spela mycket 5-5 i slutet och det var riktigt kul, vita laget vann alla matcher utom sista. Jag vet inte om det var för att jag ett tag blev så irriterad på lite knas i försvaret eller om det var kommentarerna eller bara att jag sluta tänka som fick det att lossna idag. Idag så tänkte jag inte alls på knät och det kändes som det var ett annat spel, vågade attackera mera och var inte "rädd". Det var som det lossna, som någon bara tryckt på en knapp. En underbar känsla som jag hoppas håller i sig på söndag också. Hoppas att jag får chansen att visa då att nu vill jag lira. Idag var det riktigt bra och jag var på spelhumör. Svårt att beskriva känslan men det var en underbar känsla helt enkelt. 


 

Kommentarer
Postat av: M

Japp! det var askul :) Du är tillbaka!

2007-11-30 @ 23:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0