Dagen började inte så bra

Jag hade ställt klockan imorse på halv 8 och tänkte kunde snoza lite, men blev ett tag och sen måste jag snozat väldigt länge för kan bara snoza i 1 timme sen stängs alarmet av. Vaknar upp och kollar på klockan 09.02 oj shit jag skulle vara i skolan kl 10.00. Det betyder att jag borde åka nu senast med bussen. Jag flyger upp ur sängen och på med lite kläder och messar iväg till en kursare att jag försovit mig men kommer så snabbt jag kan.
Gick ner till bussen och jag kom faktiskt inte så sent till skolan, var i skolan ca 20 min försent. Vilket egentligen inte var så farligt med tanke på att jag vakna när jag borde ha tagit bussen.

Var i skolan ungefär fram till 12 snåret och på innan jag åkte därifrån hade jag hunnit äta lunch också. På vägen hem var jag förbi Biblioteket i Centrum och hämta ut en bok som jag reserverat och sen en skön promenad hem. 

Så nu är det väl dags att krypa upp i sängen och läsa lite. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0