Börjat med julklapparna rekordtidigt detta år!

Detta år har jag börjat rekordtidigt att skaffa julklappar eller jag har inte fixat klart de men iaf börjat. Det kommer jag väl sitta med den 23 ändå och verkligen fixa det sista. Igår beställde jag en sak och den är visserligen klar när jag får den, ska bara slås in. Sen beställde jag lite mera saker i måndags. En av de sakerna jag köpte blir julklapp en del av den och den andra saken jag beställde var julkort. Ska göra egna julkort eller skriva ut egna julkort. Vet inte hur det kommer bli ännu, antingen får jag ta ett kort eller fixa något kul på annat sätt. Hoppas bara nu att det blir bra, har ju ingen aning.

Idag köpte jag också en julklapp till familjen, men den ska jag förbereda lite mera. Mamma fick se den i ett snabbt ögonblick för att vi skulle prata om vart vi ska kunna ha den.

Har även bestämt mig vad jag ska köpa till bror och hans sambo. Men kanske ska fixa något mera, men vad ska fixa som är roligt till de då? Hmmm


Kommentarer
Postat av: LillaStoraJag

Jo det är jättesvårt och det gör ont.. Men ändå ganska skönt när man bestämt sig. Tack!

2007-11-29 @ 08:16:31
URL: http://www.solrosor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0