Bättre känsla idag.

När jag kom hem efter en nästan heldag i skolan lagade jag lite mat. Spagetti och köttfärssås. Men fick äta maten själv eftersom ingen var hemma. Mamma var gullig och gjorde en matlåda till mig till imorgon. TACK MAMMA! 
Efter ätit hade jag fortfarande ganska mycket tid kvar till träningen. Efter lite snack med Mange så bestämde jag att det blev träning med 91/92 orna idag och sen skjuta på vårt pass också kanske. Det var fler från damerna med de idag. (På tisdagar har vi valet att träna med de, köra individuellt på vår träning, eller ta en vilodag eller göra alternativ träning. Men eftersom vårt pass brukar snitta 1-2 personer så... ) Det var bra att komma igång och lira igen utan att tempot var tok högt, detta var skönt att bara få komma och lira igen. 

Även om jag var lite skeptiskt till träningen innan så var det riktigt kul. Tränade först med de och sen så sköt jag lite efteråt på damtiden. På promenaden hem idag från hallen gick jag med ett leende. Det var en mycket bättre känsla i kroppen idag än vad jag hade igår. Underbart att den har kommit tillbaka, så glad. På torsdag är det ny träning och får se hur mycket jag ska vara med då.
Även om är lite öm i knät nu så är jag på riktigt bra humör och ganska trött så ska nog gå och nanna snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0