Varför?

När jag skrivit hör innan har jag nästan alltid varit possitiv men ibland har man rätt att bli sne, det är jag nu.  

Varför skulle du höra av dig efter 4 långa månader....Inte ett ord på 4 månader, så skriver du hihi och sen så börjar vi prata, och minuterna flög iväg, det blev över en timme tillslut. Det är inte det lättaste att låta arg/besviken på någon på engelska och dessutom att skriva detta, ville ju kunna förlåta dig ändå för att du inte hört av dig på så länge. Trodde på det du sa det var väl det som var felet, du kom med en av de sämsta förklaringarna jag hört men visst köpte den då. Du sa ju ändå still friends, men vänner gör inte som du gjort just nu. Så du svek igen, ännu en gång. Men kommer aldrig att glömma sommaren 2006. Hade en underbar sommar med en massa skratt och lite mycket bomba ibland... Men man hör inte av sig efter 4 månader och säger nu att vi hörs i veckan och sen inte hör av sig igen, man gör inte så varför skulle du då höra av dig alls från början då? Frågorna är många och tror inte kommer få svar på de ändå, har du ett svar så ge mig ett snälla.

Men jag ska ge dig en vecka till kanske, får se hur jag mår på fredag, heheh ska på dammiddag på golfklubben och kanske blir ett par cider. Kanske man då hör av sig eller får en annan person att höra av sig till dig så slipper jag, men ska inte göra något dumt. Det bästa är kanske att glömma men finns för mycket minnen som är trevliga att glömma. Fick två nya vänner som jag trodde skulle stanna kvar eller iaf att vi fortfarande skulle vara vänner, men det är bara den ena som stannat och han har kommit tillbaka till klubben nu. Det lustiga är att det var den jag trodde jag kanske skulle ha mindre kontakt med, men så fel jag fick. Men sommaren kan inte bli lika bra som den förra, det går inte blir inte samma sak. Men en sak är klar, kommer nog aldrig glömma den.

Pratade om midsommar med Garpen häromdagen. Tänk utan vårat infall vi fick då hade sommaren aldrig varit som var. En underbar midsommar med lika mycket minnen som kort heheh. Blir det en repris i år, vet inte, svårt att knäcka den förra men kan bli trevligt ändå. Men just nu orkar jag inte tag tag i midsommar, den dagen den sorgen.

image35
minnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0