Svävar på moln

Jag hade inte fått något betyg eller någon respons igår när jag gick och la mig kl 01.00. Då var jag helt övertygad att jag inte klarat mig och skulle få göra om den eller komplitera min tenta. Glömde lite bort att titta i morse, hur kunde jag glömma detta. Men så vid 10 tiden får jag meddelande av en kursare som frågar hur det gått, hon hade fått VG. Vågade knappt kolla min mail, så bestämde mig att skicka ett mail och ringa ett samtal först. Men går in och tittar och fått två mail av läraren ett mail om att alla responser var klara (massutskick till hela klassen) och ett med beskedet. Jag klara mig. Längst ner stod det: Bra jobbat! Betyg G Helt underbart, jag kommer sväva på moln hela helgen. Fick bra respons också så jag är jätte glad. Kanske ska jag lita och läsa mera horoskop. På väg in till tentan läste jag mitt horoskop för en kursare, där stod det att något jag trodde skulle bli svårt skulle gå lätt. Inte för tentan gick lätt men jag fick ju Godkänt.

image48

Kommentarer
Postat av: Lia

Grattis sötnos, det var ju bra att du klarade tentan! jag blir glad för din skulll. Fast lyckan för dig kommer ju inte vara länge eftersom jag ska spöa dig ikväll när vi spelar, haha! Puss o kram

2007-05-25 @ 17:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0