Ska det inte bli lättare?

Ska det inte bli lättare att springa efter man varit ute ett par gånger. Borde inte blir jobbigare att andas ju fler gånger man springer. Förra veckan gick det mycket lättare och även i måndags gick det lättare att springa. Visserligen kanske sprang lite fortare nu, men inte så mycket snabbare och kunde prata samtidigt som jag sprang lite också. Jag hatar allt som har med pollen att göra, för det är det som ligger bakom det hela. Blir mer och mer pollen ute nu och då får jag jobbigare och jobbigare att andas när jag springer. Käns som inte luften kommer ända ner i lungan. Var i Ensta och sprang med Lia idag. Vi sprang först 5 km vilket kändes ganska lätt och var skön löpning, men när vi kom i mål var jag lite sugen på lite mera. Bestämde mig för att ta 1,25 km och ta ut löpstegen lite, bara springa. Det var riktigt skönt men gick ganska segt kändes det som, seg i benen. Det är då jag känner av att det börjar bli pollen ute, kan var aen kombination av att jag blir lite trött också men var inte tröt efter 5an. Men men ska ringa till doktorn och hämta ut ny medicin snart.

image39
Pigga och glada =)

Efter så vart det liten drickapaus och lite streching och sen var det dags att åka hem och med en trasig kamera.... Hade kameran i bilen och tog fram när vi var klara och ställer den på biltaket. Tyckte jag var bra och tydligen ville kameran prova om den kunde volta från biltaket, den lyckades nästan men ramla rakt ner på zoomen och kras och linsskyddet ramla av och kameran gick kras. Men kunde fotta ett kort till men efter det la den verkligen av. Funkar knappt att stänga av den, då är det illa. Säger till Lia att kanske dags att köpa ny kamera, hon bara tittar på mig och säger den är ju redan tejpad och brister ut i ett hånskratt.  

image40
Oj oj den gick sönder och ville inte bli lagad...provade men den gav upp (ja me)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0