Sicken dag!

Eftersom bloggen var knas igår, kommer detta jag skrev igrå in idag. 
 
Tentan den gick som den gick. Tiden går snabbt när man har roligt brukar det heta. Men idag gick 4 timmar så snabbt utan jag hade speciellt kul, skrev och skrev och skrev och ändå vet jag inte om det gick så bra. Men läste i mitt horoskop i Metro på vägen in att en sak jag trodde var svår skulle vara lätt...

Men efter tentan var det dags att fira att vi hade skrivit tenta. Vi gick ner till Rålandshovsparken och bubblade lite och skålade och åt lite lunch. Bubblande redan vid 14 tiden och en torsdag, när hände det senast? trevligt var det iaf och fick sig en massa trevliga skratt. Men det roligaste var nog på vägen hem då jag och en till tjej gömmer oss bakom en bil och skrämmer livet ur två segisar som kom bakom. Jag skratt aså jag trode jag skulle kissa på mig.

Vi gick vidare till buss 4 och jag hoppade av vid Odenplan för att möta Puff. Vi satte oss och tog en fika. Sen var det dags att leta efter en ny kalender, inte till mig jag har en super bra. Men vi hittade ingen, får leta immorgon igen då vi ska träffas igen. Vill shoppa imorgon, linnen och flipflop. Men efter jag träffat Puff så åker jag hem till Lia som jag skrev om innan idag så bjöd hon mig på middag. Den var super god :D

Sen skulle Lia välja kläder till sin kryssning imorgon med jobbet. Efter Lia valt kläder i 40 min var det dags att gå ner till Mc Donalds för att möta Okla som också skulle med på prommenixen. Men på vägen ner bestämmer vi oss för att istället ta en glass först. Ringer Okla och säger att vi möts inna på Donken först. Sen börjar våran promenad, som skulle gå längst vattnet. Vi kom ner till vattnet efter en stund och det var så trevligt. Vi var ute en lång stund och det var nog int etyst i mer än 10 sekunder under den 90 min promenad som det blev, eller gick väl i kanske 65 min och sen fastnade vi i 25 min och pratade innan Okla skulle vika av till sig och vi gå frammåt. Slog en pling hem och mamma svarar att hon kan hämta mig. Världens bästa mamma, tack mamma. Bussen vet jag inte när den gick men inte så ofta antar jag eftersom att klockan var nästan 22.00 när vi kom hem igen.

Så kan bara säga att dagen har varit fullproppad med trevliga saker, även om jag inte tyckte tentan var så trevlig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0