Så trött...

Jag är så trött så trött, ögonen går i kors. Var uppe tidigt imorse redan kvart i sju en lördag morgon och var på golfbanan 50 min senare. var tävling idag gick ut 8.30 oj oj och jag var där i god tid för en gång skull. Allt gick bra till jag kom upp på green, kunde inte få bollen i hål, men andra ord jag kunde inte putta. För många puttar på typ 14/18 hål, illa. Skulle inte kunna ta bort 14 slag men en 5-6 på puttar....

Ikväll var det lite grillning med två vänner på kvällen, gick lugnt till, lite vin lite cider. Men nu e jag så trött så nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Imorgon måste jag plugga, ja måste verkigen plugga. Men först ska jag in til stan och fixa en present till mamma i morsdagpresetn, vet redan vad hon ska få.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0