Roadtripp...

HAr just kommit hem från min lilla roadtripp med Puff. Vi åkte ner till Bromölla igår, lämna Täbys Shell mack ca 14.00 och kom fram på kvällen någon gång. Vi sov på Ifö hus (hotell) som var mycket trevligt. Imorse var det frukost som gällde sen skulle vi hitta till Sölvesborgs GK, vilket gick felfritt ända tills vi var nästan framme...Vilket var annars underligt att vi inte åkte fel en ända gång, men så klart. Vi missa avfarten in till golfklubben. Men man kan ju inte sätta en liten plutt skylt och så 2 meter senare svänger vägen. Backa backa bilen.
Golfade lite, tävling någon sponsortävling, det var så trevligt.
Sen bar det hemmåt igen.Så nu har jag kommit hem och nu ska jag sova, ska ha redovisning i skolan imorgon som jag ska träna lite på innan imorgonbitti. Skriver mer imorgon om våran lilla roadtripp!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

STOCKHOLM leder omröstningen på TheGuide om vilken som är SVERIGES FINASTE STAD!
Ska det vara så? In och rösta, och be dina kompisar göra detsamma...

2007-05-31 @ 00:15:13
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0