PANIK

Jag börjar få panik, börjar känna mig litte lätt hysterisk. Får inget gjort och imorgon är det tenta. Skulle behöva flera dagar på mig att förbereda mig på, men kanske förstorar upp det hela. Förra examinationen gick ju faktiskt bra, fick G kanske lyckas få det på denna tenta då också. Blev så förvånad att jag fick G förra gången, trodde verkligen jag skulle få rest. Var mycket saker som spelade in då, en hjärnskakning bla. Men fick G och nu kan jag bara hoppas på att på något sätt händer något glatt i mitt liv och jag får G på denna salstenta imorgon. Men är extra nervös också för har aldrig haft salstenta innan. Vi har haft hemtentor och examinationsinlämningar osv men ingen salstenta...aaaa. Men ska gå ner till köket och slänga ut alla papper på köksbordet och försöka få lite struktur på det hela och de olika perspektiven, behavoristiskt, kognitivistiskt och sociokulturellt perspektiv. Aaaaaaa jag får snart panik, uch jag vill inte.

image14 Ungefär så här känner jag mig just nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0