Min hyllning till löpning.

Var så trött innan och fick ingen med mig, men nu sitter jag här ändå klar. Känner mig ganska stolt över mig själv ;) Var ute i 36 min och sprang, men får faktiskt dra bort ett par minuter för träffa Kattastrofens (nä hon är ingen kattastrof, bara smeknamn hehe) mamma och lillasyster. Var faktiskt tvungen att stanna och hälsa och växla ett par prd. Lite lustigt, för sprang fram och tillbaka till Mörtsjön och runt den, där är samanlagt 5km. Precis ibörjan av spåret så bor de nästan, tänkte på de när sprang förbi där och nästan efter det så möter jag de.
Efter några minuter så var det dags igen att börja springa. Kändes helt ok, förutom att jag hosta en del, men beror nog på min allergi. Väl hemma igen så ska jag bara kolla om jag fått ett mail från pluggkompis och så fastnade jag med Okla framför msn. Tiden rulla lite snabbt även om vi inte snacka så mycket, men oj måste ju vara klar i badrummet innna mor o far vill in. Så in i badrummet och en varm lång dusch det var underbart. Ibland måste man få ta hand om sig ordentligt, körde med peeling och hårinpackning ja hela köret, så nu mår jag prima. Det är en av de sakerna som är så skönt med att springa när man är klar och kan stretcha ut och sen ta en skön dusch. Men visst är det skönt att bara ut och springa man kan släppa alla tankar.

Innan har jag inte tyckt om att sprina så, men det är riktigt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0