Med mamma i Ensta.

Fick med mig mamma idag till Ensta. Drog med henne dryga 4 km, det gick bra. Efter ungefär 300-400 meter frågar jag. Går det bra? Nää svarar hon. Men vill du fortsätta springa eller vill du ta ett kort varv bara (1.25km) Näää svarar hon och vi svänger in höger vidare på 5an. Fast vi sprang inte under bron så vi kortade den lite, så det blev dryga 4 km. Gick riktigt bra för mamma, (så stolt så )  hon gick bara en gång, nästan 2 men när hon ville gå andra gången var det ca 150 meter kvar, så då fick jag putta på henne ordentligt, sen tänkte hon fuska och inte springa ändå förbi klockan men icke.  

BRA JOBBAT MAMMA, vi har redan bokat in en ny tid på torsdag :D
Efter vi kommit i mål sa hon, nu får du springa ett litet varv (1.25km) så du kan löpa ut lite och så blev det, Riktigt skönt.

Ska bli kul att se imorgon hur mamma mår. Hon sa själv när vi kom hem. Jag kommer inte kunna gå imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0