Löpning så underbart ibland.

Ibland är det riktigt skönt att få komma ut och springa. Ja idag kändes det som det gick mycket lättare än förra veckan också, det kändes som det gick snabbare och de första 2 km bara försvann ochsen till mördarbacken och den var int eså jobbig och så var det bara 1 km kvar. Men när vi kom i mål kom vi fram till att det gått fortare denna gång, med kanske 1-2 min men det finns fortfarande mer tid att kapa, ganska mycket tror jag. Men då ska man nog inte prata så mycket som vi gjorde ibörjan av loppet idag, hehehe. Men har man mycket att prata om så.
Men kan bara en en gång tacka Mutola att hon tacka ja och följde med ut i spåren idag. 
Sen när man kommer och hoppat ut ur duschen så fungerar datorn och internet igen, lycka. Då fick jag en massa musik av Mutola lycka igen. Tack!

Nu dags att sova, skola imorgon bitti redan kl 9.00 då väntar ny lärare och seminarium i 3 timmar. Vi har varit skonade hela denna termin med bara 2 timmar seminarium. Sen ska jag hem och upp till klubben för att prata med våran pro på golfklubben om juniorlägrena i sommar som jag ansvarar för. Men tur att man inte är själv har bra hjälp av Puff och sen kommer det 2 andra killar som ska hjälpa till under först lägret men tror kanske vi bara blir 2 ledare under andra. Men det löser sig. Nu sängen. God natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0