Jobbar...

Sitter på mitt jobb, eller mitt sommarjobb som jag redan har börjat. Jobbar på en golfklubb och sitter i receptionen/shoppen. Jobbade här förra sommaren och det funkade så bra. Ska jobba här i sommar också men har redan jobbat någon helg och så nu idag. En fredag i början av maj är det inte så mycket folk ute på banan som spelar, men imorgon dessto mer folk. Ska jobba lite imogon och på söndag med. Sen ska jag ut och lira på söndag också. Ska jag göra om ett par timmar med. Tänkte i år ska jag vinna det fina trollet på damtävlingen.
Men först ska jag fortsätta att klistra lite kuvert. Men då har jag iaf nått att göra och så ska jag skriva 20 scorkort till damtävlingen. Så dags att jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0