Inget troll men en flaska vin!

Blev inget troll igår, jag vann alltså inte damtävlingen som jag döpt till damslaget. Spelade riktigt illa spec i början. Men men jag vann iaf ett pris, jag vann närmsta hål på hål 13 ett kort hål på ca 100 m, la bollen 137 cm från flaggan och det blidde en liten fågel. De kunde jag glädjas åt, men det var nog det ändå. Nä men sällskapet var jätte trevligt.  Lite gramsen blev jag att jag inte lyckades träffa farway på längsta drive men men det är smällar man får ta. Hade varit värre om hon som vann hade fått nöjet att stryka mitt namn och skriva upp sitt namn på flaggan. Då hade jag fått höra det resten av sommaren. Så det var tur det :p Men jag vann en flaska vin för närmst hål, men jag som inte tycker om vin, kanske dags att lära sig..hmmm.

Men så sitter här nu idag igen. Jobbat idag me och det har varit betyligt fler människor idag. Träffat många trevliga människor men lite synd är att många av de kommer jag inte träffa igen för de är greenfegäster. Men det finns många trevliga medlemmar me. Nyss har det varit ca 20 killar här och spelat någon tävling, heheh det var trevligt när de kom in och skulle betala, alla såg så glada ut =) 
Det är lite roligt också för man får reda på ålderna av alla som går ut och spelar. Jag brukar försöka gissa på rätt årtal eller iaf rätt årtionde, lite lättare men ibland har man verkligen fel, ojoj, tur att man inte säger vad man gissar högt. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0