Ingen basket på en månad.

Ingen basket på en månad, vi kommer inte ha någon basketträning under hela maj.

image11

Detta känns jätte konstigt. Men om jag ska vara ärlig så denna vecka är det ganska skönt att vi inte har någon träning för det är lite stressigt denna vecka ändå. Samt att det inte varit en"vanlig vecka mån-fre utan blivit långhelg. Klämdag igår och idag röd dag för det är första maj. Men på torsdag har jag tenta och ser inte fram emot. Men visst hade det ändå varit skönt att träna och kunna släppa alla tankar från skolan för ett tag. Men nu är det så att vi inte har några basketträningar eller lagträningar under hela maj. Jag kommer klättra på väggarna, tur att jag varit ute och lirat lite golf i helgen och jobbat så jag gjort av med lite energi. Men det finns mer energi kvar, fick ett infall nu att jag skulle ut och springa i ensta. Så blir det snart också, ska bara äta lite mat och sen cykla bort till ensta och förbi vännen på vägen som ska med. Men undrar om det är kallt, måste nog ha långbyxor på sig, funkar nog inte med bara shorts blir nog kallt. Det får bli mjukisar, ska försöka leta fram mammas gamla ledaroverall från fotbollen. Den är nog bra att springa i, ganska stor och luftig samtidigt inte så tung som vanliga mjukisar. Kanske dags att byta om nu så man gjort det innna middagen. Sen ska man ge sig iväg, smart att springa precis efter maten men det går inte att hjälpas nu. Men jag ser riktigt fram emot att ut och springa. Även om det inte går snabbt, men bara ut och känna skorna mot spåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0