Hur kan man glömma att man stukat foten???

Nu skulle jag och Okla egentligen varit i Ensta och sprungit. Vi hade så fint gjort upp att vi skulle träffas kl 20.00 i Ensta och först ta 2.5 km och springa och sedan gå ett varv. Ja det hade varit trevligt, för vi har en massa att prata om, var ju jätte länge sen vi sågs. Innan träffades vi på träning varje dag och kunde prata men nu har vi inte haft träning på ett tag känns det som och när vi haft har vi på ett sätt lyckats gå om varandra ändå...Men nu skulle vi ju få chansen att snacka lite skit. Sitter nere vid köksbordet och pluggar och ska bara springa upp och kolla en sak på rummet så plingar det till på msn, Okla skriver: Asså du... vet du vad jag kom på? dum i huvudet är jag =) jag har stukat min fot =) jag kan inte springa :p haha Jag kunde inte annat än att garva. Hahah hur glömmer man bort att man har stukat foten. Men egentligen så gjorde det inte så mycket, klart hon är förlåten, inge snack om saken. Jag fick mycket mer tid för plugget och det behöver jag nog också. Men vi har iaf bestämt att vi ska ses snart och promenera för det kunde hon göra, men förstår om hon inte vill ut och springa. Bättre vila foten och mjuka upp den lite med promenad, dessutom kan man prata mycket mera om man går.

image16  Blev inge skog idag, men det kommer flera rundor snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0