Hos kusinerna...

Sitter nu hos mina kusiner nere i Ängelholm eller som jag brukar kalla det Änglaholm. Kom ner i fredags efter lite shopping med puff inne i stan. Mer och det sen... Mamma hämta mig i Älvsjö kl 15.00 eftersom pappa var där och jobba så möttes vi ala tre där. Sen var det en bilfärd ner till Ängelholm som väntade. Tror jag aldrig har varit så aktiv under en bilfärd innan o jag inte själv kört. Men mer om det sen... Nu ska vi snart åka hem men först ska jag lura ut mamma på studsmattan och så ska jag få lite bildbevis på att hon tycker det är lika kul som jag tycker. Heheh. 
Men nu måste jag kila så jag får berätta mer om allt en annan gång, skulle tro ikväll när jag kommer hem. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0