Ensta debut 2007

Va skönt det var att springa. Mycket skönare och lättare än jag trodde det skulle vara. Sprang/jogga ca 4 km. Det är skönt att ha någon att komma ut i spåren med, det är lättare att motivera sig då, som en extra morot liksom. Hade hon inte sagt ja hade jag aldrig kommit ut i spåret, hon sa hade du inte fråga hade inte jag kommit ut. Hehe. Som sagt ibland är det bra med morot.

image12

Så även om vi inte har lagträningar nu i maj så ska jag ut i ensta och springa in sommaren. Det var riktigt skönt idag, lagom varmt men inte för kallt. HIttade dessutom mammas blåa mjukisar och de var underbara att springa i, sen att de säkert är sen -94 va gör de. De var guld värda.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0