Chockande inköp!

Jag har idag också gjort ett inköp jag nästan blir lite förvånad över. Nej men ingen mer klänning, jag har ju köpt två redan detta år. För ca 2 veckor sen löpte jag ett par blåa legins och idag var det dags igen, men idag vart det ett par röda. Köpte ett linne också idag, svart och grått randigt tror jag det var, båda från HM. Förra veckan fick jag ett ryck och drog med mig mamma till Kista Centrum. Vi strosa omkring lite och jag skulle inhandla ett par svarta legins. Det gjorde jag och kom dessutom hem med ett par svarta shorts och ett par röda!! Ett till inköp som jag själv nästan blev lite förvånad över. Inte så att jag ändrat min stil men man måste ju testa något nytt ibland, heheh. Året börja med att jag köpte en klänning, fick en kjol i födelsedagspresent, köpte en klänning till, blåa legins, svarta inte så knas, röda shorts och nu röda legins. Visst har jag handlat lite mellan dessa inköp också men det hör inte hit nu....

Idag fick jag trevligt sällskap också av Okla och Kapten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0