Är nog inte så vuxen lr?

Vuxenlista
Hittade denna lista på en kompis blogg, vara bara tvungen att sno den?

Körkort: Ja
Bil: Räknas mammas?
Matservis: Egen nej

Soffbord: Räknas inte nattduksbord

Ica-kort: Ja och Med Mera kort
Hemförsäkring: Hmm
Eget boende: Nä men betalar hyraFast inkomst:
CSN bidraget?jobbar som vikarie så lite pengar rullar in ibland och har precis startat sommarjobbet.
Köksbord: Står ett i köket
Finglas: Ja
Betalkort: Ja
Toarullehållare: Ja
Duschdraperi: Nej
Barn: Nej

Sambo/make/maka: Singel

Spelar Bingolotto: Nej, men har hänt
Tippar på lördagar: Nej, men har hänt
Internetbank: Ja
Organiserat skafferi: Jag hittar iaf vad jag vill ha
Färsk mat i kylskåpet: Ja, när jag är hemma själv jo handlar faktiskt själv.
Slänger dina håliga sockar: Ja
Går på reklamer på tv: Nja kollar inte så ofta på tv längre, datorn har tagit över mitt liv?.
Har fläckbortagningsmedel hemma: Tror i nått skåp, mamma har väl allt.
Pensionsfond: Ja
Sopsorterar: Ja
Prenumerar på någon dagstidning: Inte jag men DN dimper ner i brevlådan varje dag.
Prenumerar på Allers/Hemmets veckotidning: Nää
Letar middagstips: Nej letar efter ätbart i skafferiet och kylen.
Blir arg när skorna inte står på sin plats: Gör de aldrig med en hund hemma?
Får majoriteten av post i räkningsform: Nja, nä
Har en stavmixer: Ja
Äter söndagsmiddag: Med mamma och pappa oftast ja.
Försöker att inte svära: Försöker inte säga typ.
Sorterar tvätt: Ja ibland.
Har en krok i badrummet märkt ? Gäster?: Japp har mamma fint satt upp
Mobilabonnemang: Ja men sagt upp, måste fixa nytt.
Hemtelefon: Egen nej, använder hemmets
Veckohandlar: Händer?
Medlem i hyresrättsföreningen: Nej, finns ingen.
Gardiner: På mitt rum japp, övriga huset ja.
Dukar: Om jag får välja nej, väljer mamma ja.
Överkast: Ja men oftast nersparkat på golvet, eller i en hög i sängen.
Kuddar för prydnad: Nja några i sängen faktiskt.
Fler än 5 kryddor hemma: Hmm aaa
Fruktskål: Räknas den jag och min bror jag mamma och pappa i julklapp för ett par år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0