Allt från jobb till Eurovision

Sitter ännu en lördagkväll på landet med pappas dator, denna gång i knät. Riktigt nice. Denna helg känns som de varit jätte lång. Men det var nog bara för kom upp till landet redan i torsdags kväll. Sen var det lite jobb och sen var det golftävling, damslaget.Det gick ju som det gick... Idag har jag jobbat och hunnit med att spela lite golf också. Mellan där hann jag också sortera och tvätta en massa golfbollar. Bollarna fick jag i slutet av förra sommaren av mina tre kära vänner. Det var en massa bollar av olika status. Nästan 4 dussin åkte rätt ner i soppåsen. Men den största delen av bollar är spelbara och riktigt bra. Vart riktigt glad när jag fick alla bollar för de är riktigt mycket bollar jag har, en hel hink som ska tvättas. Då har jag redan sorterat bort lite bollar och gav min tränare förra året ca 2 dussin, heheh (ragga speltid) .

Efter det var det dags för lite träning men glömde polletterna hemma ojoj så jag och pappa gick 4 hål på lilla banan,sen gick jg och tog en varm dúsch medans pappa träna vidare på puttinggreen.

Just nyss fick Sverige sin första, inte sista hoppas jag 12p i Eurovision. Men det går inte allt för bra för Ark just nu :( Men mycket kan hända, nu ska Finland rösta och vi hoppas på en till 12:a men det blev bara 8p.

Imorgon är det jobb igen som gller. Börjar jobba kl 08.00 oppas det kommer några roliga människor på morgonen och livar upp det lite. Eller så kan det komma lite kul folk runt 10-11 när jag börjar bli trött. Sen på e.m ska jag ut oc lira med en kompis. Ska bli kuligt. Bäst att spela bättre än igår då för då skratta han åt min score men den r inte bra. Då spela jag från röd imorgon blir nog gul igen, som de två första rundorna. På något vis spela jag ofta bättre från gl än från röd? Varför så???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0