3 frågor utan svar???

* Du gör mig så försvirrad, vill bara att du ska veta det. Men har inga sånna känslor kvar för dig. Men vänskapen finns kvar, men därför gör du mig förvirrad. HUr ska allt sluta, det är som en jätte konstig utdragen såpa. Ja hur ska detta sluta???

* Derby ikväll. DJURGÅRDEN-AIK Jag ska dit, men hur kommer min sönderbrända nacke klara att gå runt med låda på magen och ha ett band i nacken under flera timmar? 
MEn stora frågan hur slutar derbyt???

* Imorgon PO- dag hur ska denna se ut? Ska det ske ett litet mirakel och vi följer schemat??? Den som är där får se, själv ska man till skåne så missar halva PO dagen. Åker från huset 13.30 ner mot skåne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0