3 frågor och nu ett svar.

Jag har ett svar att ge på mina tidigare 3 frågor.

DJURGÅRDEN vann med 3-1.

Första målet gjorde AIK då var jag och sålde öl i Djurgårdsklacken kommer upp och ser att AIK gjort mål :( Sen första målet DIF gör såg jag på bildskärmen i repis, men andra målet som kom precis efter såg jag direkt, även om jag trodde det var repris på första målet. Sista målet kom hörde jag bara, stod under läktaren trodde det var AIK som gjorde mål och springer upp för att se och inser att matchen är slut och alla på väg hem men DIF hade gjort mål :D Så 3-1 slutade matchen.
Sen fick jag skjuts hem i bil och var tvungen att sopa av fötterna ordentligt på bilmattorna de var inge fint tryck på de. heheh

Avslutningsvis kan jag bara säga att jag och Järnkaminsmaskoten vi är polare, hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0