Varför frukost?

Frukost är bara jobbigt att äta tidigt på morgonen. Vet att frukost är dagens viktigaste mål, men det är inte kul att äta frukost. Ibland kan det vara jätte gott. Ja om man är på restaurang typ eller hotell eller så och äter frukost och kan ta lång tid på sig. Då kan man äta mycket och även om det är tidigt på morgonen. Men som idag, gå upp halv 7 för att äta frukost är inget kul. då är det bara jobbigt. Idag avstod jag frukosten och tog med mig 2 bullar med ost och skinka och 2 bananer (tänka sig bananer) till frukost. Redan ätit den ena mackan och nästa ska jag nog äta snart. Lunch blir det runt 12 snåret. Då sover jag hellre 10-15 min längre idag och tar med mig frukosten till jobbet. Tur att man har ett jobb där man kan äta en macka eller liknande ibland uinder dagen.

image66

Får jag en sån här frukost kan jag äta även tidigt på morgonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0