Väntans tider...

Nje nje jag är inte gravid, inte den sortens väntans tider. Varit hemma i Täby för att ta lite tvätt och träffa lite vänner. Kände inte för att vara på landet ikväll. Ikväll var några vänner på besök och åt mat.

Men nu sitter jag och väntar på att diskmaskinen ska bli klar, kan inte åka upp till landet förren den är klar. Så sitter i väntans tider. Men väntar inte bara på det egentligen. Undrar om man kan få svar på en fråga som man så undrar över.

image71

Denna väntar jag på. Kanske e den klar nu?

Kommentarer
Postat av: Lia

Okej hjärtat, nu trodde jag att vi hade pratat om det här. Man måste fråga för att få svar!
Men det är ju tur att jag vet allt så du kan fråga mig så svarar jag:D
puss puss

2007-08-21 @ 18:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0