Tänkte skulle vara tid för en lista...

En annurlund lista.

Tio första
Första bästa kompis: Hmm Erik tror jag
Första bil: Mammas
Första kärlek: Max
Första husdjur: Molly
Första semester: Torekov skulle jag tro
Första jobb: Riktiga inte bara sommarjobb. Elevassistent
Första köpta skiva: Målarrock (eller den kanske jag fick?)
Första riktiga kärlek: Ja det du!
Första piercing: Öronen maj 2006
Första konsert: Monica Zetterlund, om jag inte har helt fel..men jag somna..

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Xcider, grön
Senaste bilfärd: Till jobbet
Senaste filmen du såg: Hmm var länge sen såg en hel film
Senaste ringda telefonsamtal: Till puff
Senaste bubbelbadet: Ålandsbåt mars 07
Senaste spelade cd: Mix 1
Senaste kyss: På fyllan?..
Senaste gången du grät: När jag var jätte arg, riktigt j*kla förbannad.
Senaste måltiden: Chilicorn Carne med ris (till lunch)

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: Ja
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fastnat med blicken i någons urringning: Har nog alla, men föredrar killars helt klart, men inte för mycket.
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Haft ett one night stand: Nej, detta kan läses av mamma
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Tror inte det. Det säger man bara när man menar det.

Sju saker du har på dig just nu
1. Skor
2. Kjol
3. Örhängen
4. Piketröja (jobbar ju)
5. Hårnålar
6. Underkläder
7. Mascara


Sex saker du gjort idag
1. Åkt till jobbet
2. Duschat
3. Jobbat
4. Ätit lunch
5. Pratat i telefon
6. Träffat trevliga personer

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Min familj och släkt <3
2. Vänner
3. Golf
4. Basket
5. Resor

Fyra personer du kan berätta allt för
Maria, Lia, Susan och Lukas

Tre val
Blått eller rött? Blått
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad men tunn....

Två saker att göra innan du dör
1. Åka Vasaloppet (blir det så 2008???)
2. Gå på Kinesiska muren


En sak du ångrar
Att jag brydde mig så mycket....


Kommentarer
Postat av: Lia

Nu blev jag nyfiken. Vems braiga kompis flickvän/pojkvän är det som har raggat på dig!? Det har du aldrig berättat!
Jag fick vara med på din lista!:D Nu blev jag glad:)
Det är bra att bry sig hjärtat... jag tror inte att man kan bry sig för mycket. Man bryr sig precis så mycket som man borde. Det är mänskligt raring(att bry sig).
Jag älskar dig!
Puss o kram

2007-08-21 @ 19:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0