Stressad hemfärd!

Efter att ha jobbat hela dagen och kan inte säga att jag var jätte pigg när jag åkte hem. Förbi landet och hämta de jag skulle ha och sen hel till täby. Mamma påpekar att det ser ut som det är lite luft i däcken på bilen. Tur att pappa skulle åka ner förbi macken han me så han kunde hjälpa mig, ja för jag är så himla tekisk. Men det ar inte så svårt, när jag kollat två däck och ska kolla tredje säger pappa ja och nu får du publik också. Hejehej, träffa man en kompis sen skulle han åka iväg trodde jag men skulle ju prata med honom. Men han åkte inte skulle bara flytta bilen. Ojsan insåg nog efteråt att jag kanske nästan var lite otrevlig, men varför han hade inte gjort något. Sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0