Seiespel på Wäsby

Idag och igår har vi spelat seriespel på Wäsby GK och i torsdags var vi där och spela in. Inspelet kändes okoncentrerat men gick ganska ok, greenerna var grymt snabba. Igår var det foursome på morgonen och på eftermiddagen bästboll. Foursomen spela jag med Puff och känslan var lite att vi skulle jävlas med varandra. Slog hon ett bra slag slog jag bort mig och slog jag ett bra slag slog hon bort sig. Ungefär så var det hela runda.... Bästbollen gick inge vidare den heller, uch den gick verkligen inte bra. Nej den vill vi inte tala om.

Singeln idag gick mycket bättre. Gick på 80 slag och på 37p. Jag var nöjd men jag kunde gått bättre ändå. Min caddie jag hade idag var den bästa. Tack tack! Men jag var nöjd med mitt spel idag men ändå så kunde jag satt fler puttar och kunde ha spelat några mindre slag utan att jag skulle gjort något speciellt med spelet. Men jag ska verkligen inte klaga över mitt spel, för jag är nöjd. Gjorde en birdie så gick äta en glass sen efter lunchen också. När komm in sa jag till min caddie -Jag gjorde ju en birdie så u får jag en glass. Han svarar bara skulle du bjuda på glass? Efter maten och efter jag och Puff lämnat mammas vagn i bilen så gick jag och fixa glass. Jag älskar glass :D

Kommentarer
Postat av: Lia

Sista kommentaren sen har jag kommit igenom alla inlägg jag missat:)
mmm... glass skulle jag också vilja ha. Jag har ont i halsen så en glass skulle inte sitta helt fel. Får väl suga på en isbit istället:(
Christian ska köpa halstabletter men han kommer ju inte hem förrän 22.
Hoppas du får lite underhållande läsning nu iaf:)
Puss o kram Hjärtat!

2007-08-21 @ 19:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0