Samtal

Senaste dagarna har jag haft ett par riktigt bra samtal. Ett av de kan man säga var minst sagt oväntat, kanske därför det blev så trevligt då.
Samtal ett var i fre. Jag och en kompis är ute och spelar golf och vi pratar lite om förra sommaren och han säger helt plötsligt -Maybe I call him? så tar upp telefonen och ringer honom och han svarar. Trevlig överraskning får man nästan säga, inte hört av honom på ett tag nu. De börja först snacka en massa polska och jag fatta noll??? Sen fick jag prata och då fatta jag mera. Det var ett trevligt samtal och helt oväntat egentligen. Kul =)

Andra samtalet var igår och även blandat med idag. Två olika personer me de sa egentligen samma sak. Har egentligen inget att förlora på att ta upp mobilen och ställa frågan. Kan ju inte vara så svårt egentligen och gör det inte mer kompliserat än vad det är, för det är inte det så jag ska inte göra det till det heller. Det ända jag kan få är ett nej. och om jag får ett nej kan jag ta det, för det kommer inte komma NEJ på rakt ut tror jag utan på ett litett annat sätt. Men sen är ju inte så att jag ska fråga någon om vi ska gifta oss, hahah det hade varit värre med ett nej då. Varför kom jag in på det nu för???
Ja det är mycket som rör sig i mitt lilla huvud just nu. Mycket tankar mycket frågor.



Men frågar man inget får man inget veta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0