Ny punkt på min lista.

Idag avslutades Vänster SM på Johannesberg G&CC. Det har gått där i tre dagar nu och japp jag har jobbbat alla tre dagar. Inte bara jobbat, blivit inspererad också. JAg ska lära mig spela gof från vänster. Så en ny punkt på min "innan jag dör lista" ska vara att pela ett Vänster SM i golf. Sa dag att jag ta officiellt handicap från vänster och nu har jag ett större mål med det hela. Spela ett SM. Tur att det finns flera klasser, öppen (nej där kommer jag inte ställa upp i), sen med handicap och så var det en klass för damer (men blev ingen för få med) och så en 50+. Kanske de jag kommer ställa upp i, men om så fallet har jag iaf ställt upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0