Kvällspromenad med pappa.

Detta hände igår med efterom inte datorn ville vaa med mig då så kommer det idag istället.

Det blev sill och potatis till middag idag (igår), eller mamma och pappa åt det jag fick köttbullar istället för sill. Känner mig så liten just när skrev det där. Helt plötsligt ringer telefonen och jag springer in och svarar, hör inte vem det är men låter som en försäljare som sökte pappa. Hinner få fram att det är till pappa och han ska bara skjuta ut stolen och då, BRAK! Pappa ramlar in i staketet på altanen, stolen har gått sönder. HAHAHA

Efter den lilla olyckan gick jag och pappa på en lite prommenix med vovven.


Tog med min kameran och fotta lite, här kommer resultatet. Eller de kommer när min dator inte tar 100 år att ladda en bild....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0