Ingen råtta här inte.....

Jag är varken gnagare eller kontorsråtta. Har alltid sagt jag ska aldrig sitta på kontor och jobba. Bara sitta framför en dator och fiffla med en massa siffror, va tråkigt. Insett att jag blir rastlös om det inte händer något på 10 min. Idag har jag suttit och suttit och inte gjort mycket. Det var seniortävling på morgonen och så har jag fixat deras resultat. Ja då gör jag lite, men bara sitta av tiden när de är ute och spelar och ingen vare sig ringer i telefon eller kommer in blir lätt lite segt. Spec efetrsopm jag sitter själv och jobbat idag från 07.30 och ska jobba till 18.00 samma visa imorgon. Men imorgon kommer lite  golfpaket och boende som ska fixas. Ja det kommer en massa människor va roligt.

Ska tiitta om det är några fler som anmält sig till någon tävling nästa vecka som jag kan skriva in.

Lena snart åter bakom ett tangentbord igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0