God morgon...?

God morgon alla glada! Ja eller kan man säga god morgon, jag kan väl inte avgöra nu om det är en god morgon eller ej... Fast den har ju börjat bra i alla fall även om man redan är på jobbet och klockan inte ens är 08.00. Känner nästan att jag sitter ich tycker lite synd om mig själv som inte får sova ut på morgonen, jo men kan vara helt ärlig och det gör jag nästan. Jag har inte sovit ut på hela sommarlovet känns det som. Jag som bara skulleta det lugnt och jobba lite ibland. Har blivit så att jobbat ganska mycket och när jag har jobbat har det varit tidiga mornar, ja som idag. Idag var jag ovanligt pigg, var här redan innan 7.30. Imorgon då ska jag sova åhh så skönt, kommer säkert kunna sova ända till 8 sen kommer jag väl vakna.

Stora funderingar på hur jag ska göra? Sova på landet eller i Täby??? Landet är det svalare och nästan lite skönare, men Täby kommer jag kunna sova lite längre och bara kunna ligga och dra mig framför tvn som jag inte kan på landet. Kanske blir  Täby ändå, inget bestämt får se hur jag gör. Stora problem jag kan ha ibland.

Hmmm tankar från en fundersam typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0