En lista var det här...

Tänkte får väl peta i lite svar här, känns lite som att fylla i en kompis
mina-vänner-bok.


Ditt namn: Lena
Längd: 170 centimeter
Spelar du något instrument: Nä
Vem är snyggast:
Vem vet mest om dig: Förmodligen min mamma, nä
Vad vill du ha just nu: Sommar
Vilka sjukdomar har du: Pollenallergi (mot gräs och 140 andra pollen) om det räknas
Fobier: Mörker
Känner du en snygg kille: Japp
Har du körkort: Japp
Åsikt om jultomten: Han finns! Har sett han på T-Centralen
Vill du gifta dig: Om hittar den rätte kanske.
Tycker du att du är attraktiv: nja
Din hårfärg och frisyr: Rättfärgat (enligt Kicki) Kortklippt men ändå lite långt.
Skolväska just nu: En axelväska som rymmer det mesta, pluggar ju faktiskt så skolväska ok...

Har du glasögon: Nä, solglasögon ibland
Hur ser din plånbok ut: Svart
Favorittv-program: Prison Break
När ska du festa nästa gång: Hoppas på lördag
Vad köpte du senast: Kallender
Hur mycket pengar har du: Alltid för lite, men klarar mig
Hur svarar du i telefonen hemma: Hej det är Lena
Senast kramat: Susan
Vem sov du hos senast: Mina kusiner
Stjärntecken: Fisk
Ögonfärg: grön/blåaKroppsform: Ja du....
Kall favoritdricka: Mjölk
Varm favoritdricka: Choklad
Alkoholhaltig favoritdricka: X-cider
Säger ofta: typ
Saknar du någon: Japp
Du fikade senast: Med Susan om man räknar med lunch.
Senast sedda film: Beck tror jagHur känner du dig nu: Helt ok.
Kan du laga mat: ja
Vad pluggar du: till lärare
Vad tycker du om fötter: Nja ingen åsikt
Är du smart: Så klart?..Ju mer man vet desto mindre förstår man?.
Snarkar du: Nej
Är du aktiv i skolan: Ibland om jag vill
Lesbisk: NejNär och varför grät du senast: När jag senast var riktigt riktigt arg.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0