En annurlunda onsdag

Var ute och spelade golf med vå kompisar igår.
Kommer in och det blir bestämmt att mat står på schemat. I ett steg på väg ner för trappan säger den ena ja men ska du följa med på onsdags klubb ikväll? Under maten blir det lite prat om det och får reda på att onsklubben är hemma hos den ena killen i norrtälje. Jag som först trodde att det var en klubb som hette så. Det blir bestämt att jag ska följa med men måste först förbi landet och hämta lite andra kläder. Den lilla röda får stå kvar på klubben och hans vita bil och åker först förbi landet och sen är vi på väg till norrtälje. Har fått en beskrvning på hur lägenheten ser ut och hur stor den var. Den var fin med en liten balkong där vi satt och drack lite bira och en och annan gin o tonic. Två GT, en öl en underbr dusch senare gick vi ner till ett ställe som tanken var att vi skulle få sittplats på. Så blev inte fallet, det var en massa folk där.  De träffade lite folk de kände men när en inte kom in för de var fullt gick vi vidare till ett annat ställe och tog en öl. Därifrån fick vi ner till ett ställe där det blev lite mer dricka och lite dans. Här var det också ganska mycket folk. När vi på kvällen bestämmer oss för att gå ut och ta lite luft så hör vi av vakten nu kommer ni inte in igen. Det var alltså fullt. En ut och en kommer in. Det hela slutade med att vi promenerar hem, går längst ån som rinner där och ser en gubbe i vattnet som vi bara var tvungna att prova om man kunde träffa med en sten. Heheh jag träffa inte han. Nej ingen riktig gubben eller näcken, det var någon staty.
Sen var man snart hemma där man skulle slagg. Skönt att promenera en bit innan man ska lägga sig. Kan ju säga att jag var inte jätte pigg imorse när an skulle upp, men hade lovat att köra. Men mådde inte dåligt så kände egentlige inte så bakis mest trött. Bakisen kom nu, nu känner jag mig riktigt bakis. Hur kan man göra det så här 18 hål, 1 timmes jobb och en timmes tupplur senare? Ja borde väl må bra nu eller?

Kommentarer
Postat av: Lia

Hello, hjärtat. Har nu läst igenom alla dina inlägg som jag missat under den senaste månaden som jag har försummat min egen blogg:) Tänkte skriva en söt kommentar till dina inlägg så jag börjar här:)
Är du helt säker på att du bara var fyllebakis?;P
Puss

2007-08-21 @ 18:12:52
Postat av: Lia

Nu är jag tillbaka här:)
Jag tror att du har dragit kortisversionen i det här inlägget för jag fick höra mycket mera;)
Puss o kram

2007-08-21 @ 18:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0