Trevlig måndagkväll :)

Eftermiddagen har jag tillbringat med en lagkamrat, vi har handlat julklappar, tittat på julklappar och bara pratat en massa. Det har varit en jätte trevlig kväll, haft supermysigt.

Efter praktiken idag åkte jag först till Centrum och lämna tillbaka en bok på biblioteket som var lite försenad. Oj jösses 20 kr fick i böter, trodde jag skulle få hälften kanske.

Efter det så åkte jag in till stan för att möta min kompis. Mötte Mathilda någon gång innan 17 och fick smaka en så god lussekatt hon hade gjort. Sen började vi vår shopping vandring. Vi gick runt i lite affärer men stannade ganska fort inne på Body Shop. Där hittade vi lite olika klappar till lite personer, tänker inte skriva till vem och vad här....men fina paket fick jag till paketen. Vi gick vidare och Mathilda hittade en klapp till men jag hittade inte någon present till kussen, vet fortfarande inte riktigt vad han ska få men har mina idéer.

   
Vi åt på Taco Bar och satt där och pratade en stund. Efter en promenad så gick vi hem till Mathilda och drack te i jätte stora muggar. Älskar att dricka te i stora muggar. Vi har pratat om allt mellan himmel och gjord. Lite plock från det vi prat om var, ålderskillnader, basket (kort kort), killar, framtiden och ja allt möjlig mera.

Haft en underbar kväll och det var skönt att få prata av sig lite. Msn är en sak men live är ändå en helt annan sak. Tack för du är du!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0