Lucka 6, julklappar

Tiden går fort när det är jul, ibland för fort. Nu är julafton snart här och jag ska ha köpt klart mina klappar. Men jag vill först få lite julkänsla innan jag köper julklappar. Det är ingen snö ute, bara mörkt och tråkigt och regn. Jag vill ha snö nu!
Oavsett snö eller ej så måste jag snart komma på vad jag ska köpa för julklappar.
Pappa har börjat spåna och är på gång med lite idéer. 
Mamma ingen aning :S 
Storebror och Lina vet jag en grej men får inte tag på.  Vad jag annars ska köpa vte jag ej = problem.
Sen har vi kusinerna, som jag inte heller vet vad jag ska köpa till.
Har bara en klapp fixad och den är jag ganska nöjd med om jag får säga det själv. hehhe kan säga att det är en liten grej som vi snackat om. Mer än så säger jag ej!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0