Lucka 21, stress stress och massa folk

Var i Täby Centrum idag över lunchen. Det var ingen bra idé, det var jag och 10 000 andra människor som säkert tyckte likadant. Jag och mamma åkte dit för att snabbt gå in och kolla och jag kunde hitta något "roligt" till pappa och sen något litet till kusinerna. Sen åt vi en snabb lunch på Donken, nuggets bitar, det var länge sen. Jag ville egentligen inte ha deras pommes för de smakar inge gott men orkade inte så det blev så ändå. 
Klapparna hittade vi i samma butik alla tre och även om det var mycket folk där inne så hitta vi en kassa som gick snabbt. 

Efter det så lämnade mamma av mig och jag skulle ta bussen hem. Men först så skulle jag in på Systemet, åh nej tänkte jag. Det är löning idag, sista vardagen innan julafton så det kommer säkert vara massor av folk där. Men nej så fel man hade. Inga köer och man kunde gå i gångarna helt fritt, det var nästan inga människor där åhh va skönt. 

Skulle inte vilja gå in i en matbutik för de såg överfulla ut och överallt var det massa människor som trängdes. Åhh jag är så otroligt glad att jag har fixat alla mina klappar så jag slipper stressa runt med alla andra människor som är ute och letar klappar. 

Jag är lugn och känner ingen stress inför detta med julen. Men vem vet kanske kommer på söndag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0