Lucka 11, slå in julklappar

Att slå in julklappar är speciellt och jätte mysigt. Jag älskar att slå in julklappar, men det är nästan lika roligt när man får de jätte fint inslagna i affären.
Jag kan fortfarande minnas hur det var när man var liten. Den 23 brukade pappa säga, ska ni inte gå upp och titta på tv eller nått på era rum. Då fick man inte komma ner igen om man inte fråga först för därnere att de och slog in julklappar. Nu är det inte riktigt samma sak längre. Jag sitter oftast på mitt rum och slår in mina julklappar. Det är en speciell känsla att slå in julklappar, mycket roligare än att slå in födelsedagspaket egentligen. Varför det vet jag inte.
Ska nog slå in ett till paket snart, men redan hunnit slå in två paket idag. Snart väntar Lukas paket på att bli inslaget.
Dessa har jag slagit in idag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0