Vattenmelon får mig att fundera....

Sitter på landet ooch kollar lite på tv. det är DN galan som går i repris. Kan inte säga att jag följer det så noga, den är mest på. Hade en halv vattenmelon som låg i kylen från helgen. Aaaa smarrigt tänkte jag och skar upp hela, ja det blev en massa bitar och va gott. Sitter alltså i soffan med datorn i knät och äter vattenmelon med tv i bakgrunden...undrar om det är vattenmelonen som får mig att fundera eller vad det nu kan vara.

Ja just nu är det ganska mycket takar som far genom mitt huvud. Både bra tankar och inte så roliga tankar. Vet inte vad jag ska tycka eller kanske mest tro. Det finns en sak som gör mig otroligt förrvirrad, frågan är om man verkligen vill veta just nu eller är det det hela som gör et roligare att inte veta. Roligare var väl inte rätt ord, för hade jag ändå vetat s hade jag kanske inte behövt tro, nä hade jag vetat hade jag ite behövt tro, då hade jag ju vetat. Men på ett sätt vill jag veta men på ett sätt så e jag nog rädd för svaret. Det är ine bara ett negativt svar som skrämmer mig, uan även ett possitivt svar är lite skrämmande. Är det bara jag som funderar i dessa tankar eller kan det vara så att det finns en annan som funderar som jag??? Det får jag nog inte veta, för jag är för feg för att fråga. Då e det lättare att försöka att fundera.
 
NU åter til min vattenmelon och ska ta ett samtal till min mamma som nyss ringde. Hon är lyckligt ovetande om hur jag funderar, nog lika bra det. Men om hon visste vad jag tykte skulle hon bli glad det är jag hundra på, för hon harfaktiskt sagt det själv att hon tycker jag ska göra det.

Kommentarer
Postat av: Lia

Men om du aldrig frågar kommer du inte få veta, och vågar man inte satsa vinner man inte. Utan frågor kommer ju aldrig några svar. För att få veta det du vill eller inte vill veta måste du satsa. För vinna gör du oavsett vad du får veta.
Att våga är att vinna:)
Puss

2007-08-21 @ 18:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0