Typiskt

Dagen började med att jag kunde sova ut och det var helt underbart. Behövde nog sova lite, kom i säng kanske lite för sent natten innan. Sen var jag i Centrum och fixa lite saker, kolla på biblioteket efter en skolbok men fanns ej. Var förbi och lät någon kolla på bilen, den lät ju som något var lös. Det var något som var löst men det var snabbt åtgärdat och behövde inte ens betala en krona. Det var trevligt och det gick på max 10 min så var det klart. Bestämmer mig för att ta bilen in till stan för att åka och köpa boken som inte fanns på biblioteket. Komme in till stan och frågar efter boken och får svaret att -Nä den har sålts ut tidigare idag. Åhhh inte min dag. Sen fick jag sitta i kö i 10 min utan att komma någonstans och desstutom åt fel håll. När jag lyckades vända så kom jag hem ganska smidigt ändå. JAg trodde det skulle vara mera bilar ute och att skulle få sitta i mera kö men slapp det.

Snabbt hem in i duschen och packa väskan och sen skulle iväg till kompis för att äta middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0