Trötta ben

Ikväll är det med trötta ben som jag ska krypa ner i sängen. Klockan 18.00 var det dags för träning i Näsbydal ute. Vi började med att leka lekar för att bli uppvärmda. Först blev det plåsterkull, undra vad de som gick förbi trodde om oss, heheh. Är ni varma nää inte riktigt vi vill leka mera, blev Under Hökens Vida Vingar Kom (tror heter så). Efter det började backträningen. Näsbydalsbacken är en seg slingrande backe med en massa lyktstolpar. Idag behövde vi bara räkna till fyra stolpar. Träningen flöt på och vi gjorde allt från höga knän och löpa ut till skridskohopp baklänges. Vi fick avsluta med favorit i repris. GRODHOPP Jag bara hatar grodhopp som tur var det bara framlänges idag baklänges är ännu värre. Aaaaaaaaa

Kommer hem och mamma och pappa hade lagat omelett och gjort trattisstuvning till. Det gick ju inte att motstå och lite i magen skulle man ju ha.

Efter lite mat i magen loggar jag in på msn för att kolla en sak innan duschen vänta. Får förfrågan om inte skulle med och ta en tur i Ensta. Jo men kände ändå lite sug att springa inte bara hoppa grodhopp. Hade haft tankarna på en långpromenad ändå. Blev Ensta med Mutola. Känslan efter var ändå FN va skönt det var att få röra på benen. Sen att vi hade roligt och bra utsikt på ett annat lag som träna där gjorde inte saken värre...heheh.

Men det är med trötta ben jag går till sömns snart.

Kommentarer
Postat av: Lia

Nr 2:)
Jag vill också träna. Men idag sitter jag hemma nu på eftermiddagen för jag har så ont i halsen. Fick skäll på jobbet bara för att jag tänkte att jag kunde springa bara lite långsamt efter jobbet. Så nu sitter jag hemma istället och surar på min hals som är dum!
P.s Jag vill också ha trattisstuvning, kan inte du skicka den till mig via msn;). d.s

2007-08-21 @ 18:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0