Tänker gör jag för mycket....

Satt och borsta tänderna när telefonen ringer och jag har hela munnen full med tandkräm. Det var inte mamma som ringde som jag trodde, ojoj. Höll på att dregla ner hela skrivbordet med tandkräm...det hade inte varit en vacker syn. Det var någon från OKQ8 som ringde och skulle egentligen prata med pappa om något släp, fatta inte riktigt vad han sa men jag vet iaf att jag skulle hälsa att han skulle hämta flaket i Näsbydal istället. Det var något med problem, dubbelbokningar, byte av kunder...ja men det viktiga var att han fick samma flak men i NÄsbydal istället.

Innan telefonen ringde sattt jag och funderade på gårdagen. Var först hemma hos Maria och sen var vi på Tegel. Träffade en massa gamla ansikten. Det var riktigt riktigt trevligt. Först satt vi och chattra med lite gamla (till mig iaf gamla) kollegor och sen gick jag och Maria ner till bruket. Det var nice =)
Men samtidigt som allt var trevligt och kul, har jag kanske gjort något dumt. Ska lämna min telefon hemma nästa gång tror jag, förlåt säger jag bara. Jag tänker inte skriva vad jag gjorde här, men det kanske inte var så jätte smart igentligen. Men jag var egentligen inte taskig och inte någon på min sida om telefonen heller. Men jag säger förlåt ändå.

Nu ska jag först en snabbis till centrum för att inhandla voltarengel till min fot, för shit idag mår den inte så bra. Men ska vila den nu idag och imorgon och i helgen och så hoppas jag det går över. Nu måste jag sticka till centrum för att hinna, ska börja jobba om 3 timmar senast.

Kommentarer
Postat av: Lia

Men raring det är rätt roligt när man får fyllesms från dig:) Fast till mig skriver du ju oftast bara söta saker.
Hoppas fossingen mår bättre.
puss

2007-08-21 @ 18:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0