Tankar om en rund boll!?

Det är med kluvna tankar jag sitter och tänker på kvällen som komma skall. Första inneträningen och borde kännas hur kul som hellst, men just nu känns det ganska skönt att inte kunna gå. Jobbar så hinner inte hem till träningen. Men så här ska det inte kännas, inte alls. Detta man ska ha väntat på hela sommaren att få komma in i hall och träna igen. Men kännes ingenting!? Mina tankar har säkert med hur det kändes förra året i slutet av sässongen. Jag börjadetveka redan förra året hur jag kände, vi ramla ur en div och allt kändes på ett sett som att det blev att åhhh. Lite som en slog undan benen på en. Men det var inte bara det som gjorde det, det var flera saker som hände.

Avslutade säsongen och de sista minuterna i div 1 på golvet i en hall i Uppsala med hjärnskakning. Hade det inte varit för Lathis och att vi skulle dit så vet jag inet alls hur det hade gott. Men det blev lite basketspel ändå i Finland. Va skönt det var att spela där, inte tränat på en massa veckor men ändå få spela och det bara gick. Inga förväntningar alls, det mesta flöt på då. Det var riktigt kul. Tänkte yes det känns bra, men sen var det som det försvann ändå.

Det är mycket som spelar in p mitt val hur jag ska göra, men har sagt att jag ska ge det chansen nu och se hur det känns. Det kanske känns jätte bra och hur jätte kul och det är väl det jag hoppas på egentligen. En sak som känns riktigt bra är att Kråkan kommer tillbaka och ska lira iaf en säsong med oss. Jag blev jätte glad när jag fick reda på detta och detta val har fått mig mer att stanna kvar än att välja det andra alternativet.


Kommentarer
Postat av: Lia

Och vad är det andra alternativet? Jag vill veta!
puss

2007-08-21 @ 18:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0