Kan inte sova

Jag kan inte sova men egentligen borde jag verkligen göra det. Ska åka hemmifrån cirkus 07.00 imorgon bitti för att hinna till jobbet vid 07.45. Imorgon ska jag bara jobba förmiddag fram till killarna är klara på banan. Sen ska vi åka in till Gröna Lund. Kråkan kanske ska med och fick mess om att kanske Puff också åker med. Det ska bli riktigt kul, hoppas nu inte bara blir allt för kallt. Men det är inte därför jag inte kan sova. 

Kom ganska nyligen hem från en kompis där jag spenderat kvällen. Det var en trevlig kväll med prat va skönt det är när någon förstår vad jag menar när jag pratar om detta. Tack för att du alltid lyssnar och kommer med de bästa råden.

Så kommer jag hem och jag hade ju bestämt mig redan innan. Sätt igång filmen Coyote Ugly och lägga mig ner i sängen och somna. Men så blev ej fallet eller filmen går men det är en sak som får mig att inte kunna sova. Åhh varför ska det vara så här. Jag vill bara vara liten nu och inte ha dessa frågor i mitt huvud....Vet att inte svaren förmodligen kommer om inte jag frågar men på ett sätt känns svaren redan besvarade. Men det är på ett j*kla tarvligt sätt om det ska vara på detta viset. Man kan faktiskt vara trevligt, vet inte vad som hände från att vara trevlig och till ingenting.

Nä nu måste jag ändå försöka sova. Somnar kanske poff bara men just nu känner jag mig inte trött.....Men ska upp tidigt imorgon så måste sova.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0