Imorgon kusinträff

Imorgon åker mamma, pappa och jag (och Lukas så klart) till Nora. Min ena farbror fyllde 50 i sommras så vi ska ner och fira lite och så är det släktträff också. Ska bli kul att träffa lite släkt igen. Ska också bli skönt att komma bort och göra något annat. Varken jobba eller spela golf. Bara vara i en helg, ska inte ens köra bil dit det gör ju pappa och kanske mamma.

En sak som jag blev så sugen på var att spela minigolf. Tänkte kanske finns chansen till det på kvällen, vet inte ens om det finns minigolf där. Men man kan alltid hoppas och så vet jag inte ens om kommer att finnas tid, men kanske den som lever får se.

image81
Söta kusiner <3
Min faster tre knoddar (som inte är så små längre...)

Kommentarer
Postat av: Lia

Blev det någe minigolf?
Vilka söta kusiner du har:)
Pusselipuss

2007-08-21 @ 18:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0