En söndag i Nora

Vaknar upp kl 8.20 av att hotelltelefonen ringer. Masar mig upp och tar telefonen. På vägen hinner jag tänka, varför ringer mamma och pappa inte på mobilen? Svarar och får höra en annan röst i luren än jag förväntat mig. Det är min kusin som ringer och säger att de ska gå och äta frukost kl 8.30 istället för 9.00 så hon skulle ringa och säga det till mig. Så gulligt, den rösten är det okey att bli väckt av då. Ringer pappa som precis kommit hem från promenad med Lukas och säger att det blir tidigare frukost.
Kommer ner till frukosten och vi kom i rättan tid, ingen kö, men 10 min senare mycket mer folk. Vi fick plats alla 8 vid samma bord trevligt med långbord till frukosten.

Efter frukosten fick jag besök av två kusiner. Där blev det allsång till Trasdockorna heheh. Någon har fått en ny favorit låt tror jag.

Det var dags att säga hej då till Laban och familj för denna gång. Hoppas vi ses snart igen snart! Stockholm är fint :P Men vet att nästa år kommer en kusin och hälsar på det har hon sagt redan.

Vi som var kvar i Nora gick och titta på en massa skräp, nä inte bara skräp. Det var auktion i Nora, mycket skräp fanns det. Det var inte det roligaste jag har varit på men man överlevde.

Innan avfärden hem blev det Noraglass, den var riktigt smarrig. Sen blev det en färd hemmåt. Avslutningsvis blev det Tai mat från ett ställe i Täby.

Men andra ord en Trevlig och Lyckad släktträff. Hoppas vi ses snart igen.


Kommentarer
Postat av: Lia

Släktträff låter spännande. Jag har också varit på släktträff en gång(det räckte).
Pusseluss

2007-08-21 @ 18:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0