Bara ta det lugnt

Efter KM så fick jag åka med Puff hem till landet. Tackar vänligast för det eftersom mamma redan åkt hem. Kommer till landet och där så gick jag och mamma en promenad med vovven och sen skulle mamma klippa gräs och pappa fortsätta med altanbygget. Han har rivit delar av altanen (den älsta delen) och håller nu på att bygga ut den, den blir större. Själv fanns inget som jag kunde göra eller behövde göra. Fråga faktiskt! 
Sätter mig inne i soffan och på med lite friidrott i bakgrunden och tar fram en bok och läser. Kom inte så jätte långt innna jag insåg vad det skulle vara skönt att sova en stund. Lägger mig ner och tar en power nap, det var underbart.
 

image84
Mamma klipper gräset, vilken focus hon har, vilken blick.

image85
  Pappa river räcket för att kunna lägga nya bräder

image86
Här är den nygamla altanen under konstruktion.

image87
Medans mamma och pappa "jobba" fick jag chansen att läsa i boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0